Dostawa

  • Szyby dostarczamy spedytorem CAT.LC. Kupujący jest zobowiązany do rozpakowania i sprawdzenia towaru przed podpisaniem dokumentów i zapłaceniem.
  • W przypadku dostawy szyb -dokument zakupu znajduje się w przezroczystej kopercie na opakowaniu za dokumentem adresowym
  • Kupujący jest zobowiązany do przygotowania w dniu odbioru towarów odliczonej kwoty płatności przy odbiorze towarów (dotyczy płatności za pobraniem)
  • Wszelkie drobne akcesoria typu, żele do sensorów, spinki, klipsy w przypadku zamawiania również szyby są doczepione do dokumentu zakupu i znajdują się w przezroczystej kopercie na opakowaniu za dokumentem adresowym
  • Spedytor dostarcza towar jedynie przed wskazany budynek w dokumencie adresowym.Nie ma możliwości wniesienia/dostarczenia towaru na poziom wyższy lub niższy niż poziom zero – ze względu na możliwość uszkodzenia towaru wewnątrz budynku.
  • W przypadku nie dostarczenia towaru po upływie 5 dni roboczych od jego zamówienia-prosimy o niezwłoczny kontakt z działem logistyki pod numerem 512 766 312 (Uwaga, dotyczy dostaw szyb)

Ze względu na troskę o najwyższą jakość usług, szyby wysyłane są w specjalnie zabezpieczonych paczkach/opakowaniach (gąbce i folii) jak szyby serwisowe – dlatego też koszty dostawy są wyższe niż w przypadku normalnej paczki.

Towar jest ubezpieczony do momentu kiedy kierowca firmy spedycyjnej przekazuje go odbiorcy. Po odjeździe spedytora nie można reklamować szyb uszkodzonych w jakikolwiek sposób mechaniczny.

Zespół Auto Szyby Fieras